Archiwalna Strona Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości budżetowej - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości budżetowej

DODANO: 2017-02-01 07:49:36

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości budżetowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański.
 Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe,
  2. udokumentowany dwuletni staż pracy zawodowej na stanowisku związanym z księgowością,
  3. znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej,
  4. znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych oraz operacji finansowych,
  5. znajomość procedury postepowania egzekucyjnego w administracji ,
  6. znajomość ustawy o finansach publicznych  oraz innych aktów prawnych regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych,
  7. znajomość obsługi komputera,
  8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych,
  2. samodzielność, kreatywność w działaniu,
  3. umiejętność pracy w zespole,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie ewidencji księgowej dochodów,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-ksiegowego, uzgadnianie stanów i obrotów kont księgowych,
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń z kontrahentami,
- prowadzenie windykacji należności pcpr,
- współpraca w zakresie sporządzania obowiązujących sprawozdań opisowych oraz okresowych ocen realizacji planu finansowego pcpr,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i z operacji finansowych w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej,
- przeprowadzanie inwentaryzacji stanu należności wynikających z kont księgowych,
- analiza i weryfikacja stanów kont księgowych,

4. Warunki pracy na stanowisku:

  1. miejsce wykonywania pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu  Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16
  2. wymiar czasu pracy – pełny;
  3. system czasu pracy – jednozmianowy,
  4. rodzaj umowy- umowa o pracę na czas określony,
  5. warunki  stanowiska- praca w pomieszczeniu biurowym, praca przy komputerze, obsługa sprzętu biurowego.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim w grudniu 2016 , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%          

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz informacje ( np. CV), o których mowa w art.221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy  tj. imię ( imiona) i nazwisko , imiona rodziców, datę urodzenia , miejsce zamieszkania ( adres do korespondencji ), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  2. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  3. dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  4. aktualne oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ,
  5. aktualne oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Dokumenty -  list motywacyjny, szczegółowe CV  powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r.  Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.)” i podpisane przez Kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości budżetowej w terminie do dnia 27.02.2017 do godziny 12.00.
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów  nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru. Osoby , które nie spełnią wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim (www.pcpr.powiat-gdanski.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w kadrach PCPR przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. PCPR nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 1 miesiąc od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru , nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną zniszczone.

 

Ważna informacja

Poszukujemy kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do osobistej wizyty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim. Udzielamy również informacji telefonicznie pod numerem:
58 773 20 85.

Niech każde dziecko znajdzie swój dom!

Archiwalna Strona