Archiwalna Strona Nabór na stanowisko urzędnicze - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim.

Nabór na stanowisko urzędnicze

DODANO: 2017-12-19 12:28:29

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskimogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

sekretarz w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności

1. Nazwa i adres jednostki:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim,ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a

2. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:
a) wymagania niezbędne:

- posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku prawo lub administracja,

- dwuletni staż pracy,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanie nieposzlakowanej opinii.

b) wymagania dodatkowe:

- znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Internet, oraz podstawowego sprzętu biurowego (fax, kserokopiarka);

- dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów z zakresu: rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz

   zatrudniania osób niepełnosprawnych, orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;

- wiedza w zakresie działalności Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,

- znajomość przepisów związanych z ulgami i uprawnieniami przysługującymi osobom niepełnosprawnym;

- doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie dokumentacji Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,

- analiza formalno- prawna złożonych wniosków,

- przygotowywanie dokumentów niezbędnych na posiedzenia składów orzekających,

- przygotowywanie orzeczeń o umorzeniu postępowania,

- przygotowywanie postanowień w sprawie: uchybienia terminu do wniesienia odwołania, odmowy przywrócenia  

terminu do wniesienia odwołania, przywrócenia terminu do wniesienia odwołania, zawiadomienia o niezałatwieniu sprawy w  terminie oraz o wyznaczeniu nowego terminu do jej załatwienia,

- przetwarzanie danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania  o Niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- nadzór nad poprawnością formalno- prawną przygotowywanych w urzędzie pism i orzeczeń,

- kontrola pod względem formalno- prawnym pracy wykonywanej przez członków składów orzekających Zespołu,

- sporządzanie sprawozdawczości związanej z w wykonywaniem powyższych zadań,

- kierowanie bieżącą pracą Zespołu, pod nieobecność Przewodniczącego Zespołu,

- inne ważne dla funkcjonowania Zespołu zadania określone przez Przewodniczącego Zespołu.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

- wymiar czasu pracy – 1/2 etatu;

- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie po nabyciu uprawnień do pełnienia funkcji sekretarza na czas określony ( pozytywne zaliczenie testu przeprowadzonego przez MRPiPS i otrzymanie certyfikatu),

- stanowisko pracy znajdować się będzie w pokojach biurowych na parterze budynku.

Praca w warunkach biurowych. Stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka do dokumentów). Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdański w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

5. Wymagane dokumenty:

· list motywacyjny,

· życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

· kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia dla osoby pozostającej
  w zatrudnieniu,

· kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

· kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

· ewentualnie posiadane referencje,

· oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze sekretarza w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
  w terminie do dnia 28.12.2017 do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Dodatkowych informacji udziela Pani – Kamila Grabowska tel. 58 7732104 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a , w godzinach urzędowania PCPR.

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisane przez Kandydata.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:

- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodności oryginałem kserokopie:
świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń

- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku,

- zaświadczenie o niekaralności.

Niedostarczenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Pruszczu Gdańskim

Beata Kowalczyk

Ważna informacja

Poszukujemy kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do osobistej wizyty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim. Udzielamy również informacji telefonicznie pod numerem:
58 773 20 85.

Niech każde dziecko znajdzie swój dom!

Archiwalna Strona