Archiwalna Strona Nabór na stanowisko urzędnicze- referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim.

Nabór na stanowisko urzędnicze- referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności

DODANO: 2018-06-14 00:00:00

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze- referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności

1. Nazwa i adres jednostki:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim,ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a

2. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:
a) wymagania niezbędne:

  • posiadanie wykształcenia co najmniej średniego,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii.

b) wymagania dodatkowe:

  • znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Internet, oraz podstawowego sprzętu biurowego (fax, kserokopiarka);
  • dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów z zakresu: rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;
  • wiedza w zakresie działalności Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
  • znajomość przepisów związanych z ulgami i uprawnieniami przysługującymi osobom niepełnosprawnym;
  • doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;
  • przyjmowanie wniosków o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawne;.
  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty parkingowej dla osób niepełnosprawnych oraz realizacja całkowita procedury przygotowania i wydania dokumentu.
  • weryfikacja formalno-prawna w/w wniosków.
  • udzielanie kompleksowych informacji wnioskodawcom na temat procedury orzeczniczej oraz ulg i uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów.
  • protokołowanie i przygotowanie posiedzeń składów orzekających.
  • archiwizacja dokumentacji.

4. Warunki pracy na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy – 1 etat;
  • pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następna na czas określony lub nieokreślony;
  • stanowisko pracy znajdować się będzie w pokojach biurowych na parterze budynku.
  • praca w warunkach biurowych;
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka do dokumentów);
  • na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdański w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia dla osoby pozostającej w zatrudnieniu;
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • ewentualnie posiadane referencje;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w terminie do dnia 22.06.2018 do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Dodatkowych informacji udziela Pani – Kamila Grabowska tel. 58 7732104 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a , w godzinach urzędowania PCPR.

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisane przez Kandydata.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:

  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodności oryginałem kserokopie:
    świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku,
  • zaświadczenie o niekaralności.

Niedostarczenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

 

Ważna informacja

Poszukujemy kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do osobistej wizyty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim. Udzielamy również informacji telefonicznie pod numerem:
58 773 20 85.

Niech każde dziecko znajdzie swój dom!

Archiwalna Strona