Nabór na stanowisko urzędnicze- referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
DODANO: 2018-06-14 00:00:00
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze- referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
1. Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim,ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a
2. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:
a) wymagania niezbędne:
- posiadanie wykształcenia co najmniej średniego,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Internet, oraz podstawowego sprzętu biurowego (fax, kserokopiarka);
- dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów z zakresu: rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;
- wiedza w zakresie działalności Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
- znajomość przepisów związanych z ulgami i uprawnieniami przysługującymi osobom niepełnosprawnym;
- doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie wniosków o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;
- przyjmowanie wniosków o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawne;.
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty parkingowej dla osób niepełnosprawnych oraz realizacja całkowita procedury przygotowania i wydania dokumentu.
- weryfikacja formalno-prawna w/w wniosków.
- udzielanie kompleksowych informacji wnioskodawcom na temat procedury orzeczniczej oraz ulg i uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów.
- protokołowanie i przygotowanie posiedzeń składów orzekających.
- archiwizacja dokumentacji.
4. Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – 1 etat;
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następna na czas określony lub nieokreślony;
- stanowisko pracy znajdować się będzie w pokojach biurowych na parterze budynku.
- praca w warunkach biurowych;
- stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka do dokumentów);
- na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdański w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia dla osoby pozostającej w zatrudnieniu;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- ewentualnie posiadane referencje;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w terminie do dnia 22.06.2018 do godz. 9.00
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Dodatkowych informacji udziela Pani – Kamila Grabowska tel. 58 7732104 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a , w godzinach urzędowania PCPR.
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisane przez Kandydata.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodności oryginałem kserokopie:
świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń - zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku,
- zaświadczenie o niekaralności.
Niedostarczenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Ważna informacja
Poszukujemy kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.
W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do osobistej wizyty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim. Udzielamy również informacji telefonicznie pod numerem:
58 773 20 85.
Niech każde dziecko znajdzie swój dom!